Allt andra veckan eller?

Kul att vi har 3 prov nästa vecka + att vi har "teater" på engelskan, vi har också biologiprov om två veckor.
Kemiprov på måndag. Kommer inte gå bra när man har en lärare som inte vet vad förklara betyder. Jag förklarar bättre än han..
Matteprov onsdag och torsdag. Första matte provet jag kommer få mer än 10 fel kanske? Har fått två - tre fel på de andra proven..
På engelskan ska vi göra egen dialog två och två och kunna den utantill. Kommer de gå? Nej..

Ska läsa lite i kemiboken och se om jag fattar nått x) Kan faktiskt vissa grejjer som står på papperet som man ska kunna. Jag är duktig.

Nä nu ska jag kolla hur varmt det är ute, är nog inte speciellt varmt.. kallt kanske? Teddy kan få gå ut i mörkret. Tar med en ficklampa XD
Låter bra


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: