Det kan aldrig vara fint väder när det är någolunda varmt

Har varit ute med Teddy idag. Var bara runt 0 grader så de va bra :) Jag började gräva upp en gång, sen kom pappa ut och gjorde resten av gången. Får gå där mycket så att det blir hårt och bra. Efter ett tag började de toksnöa. Det såg inte ut som om Teddy tyckte det var så mysigt, men hon vägrade vara inne på altanen.
Eftersom det inte var så fint väder (snöade och var mulet) så tog jag inga kort. 
Ska åka till farmor och farfar sedan. Farmor fyllde år i måndags. Hela 61 år. Gammal hon är ;)
Gammal bild på Teddy. Mina skidor är schnygga. Men nu har jag fått kims gamla, ni kan gärna få köpa dessa på bilden så jag blir lite rikare :D

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: