Första dan, igen

Ja idag var det första dagen på skolan. Sämst att vi hade vanlig dag. Om två veckor ska vi få nytt schema. Kul, våran fredag kommer förstöras säkert ): Den var ju bäst slutade liksom 12. Vi kommer säkert få massa hål och skit för de har vi aldrig haft denna termin.

Vi åkte längdskidor på idrotten. Tog 40 minuter typ innan vi hade fått våra skidor och stod i spåret XD Ja de var inte speciellt kul + att han tycker inte vi är så bra så vi måste åka igen. Jävla helvete.

Hade ingen spanska idag, inte imorgon heller (y)



Dumma rebbe när vi hade hål



tog ca 40 min för mig att gå hem XD Tur att pappa skottat då inte traktorn gjorde de, kul att gå i ljupsnö som jag redan hade gjort två gånger redan XD Jag är smart. Hade snö ovanför knäna båda gångerna (Y)

Hejdooo


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: