Jäkla rolig dag med rebbe jenniefer och bodil ;)

Igår vid halv 4 kom jenniefer. Vi gick ut direkt och ner till vattnet eller isen kanske. Vi skulle testa ta kort på ljus men de gick inte att tända för att det blåste så mycket. När vi skulle gå hem igen så skulle jenniefer rida på min rygg. En gång blev det blir bakvikt så jenniefer ramla på backen jag jag ramlade på henne. Haha x) En gång ramlade vi också och då rullade jag ner i ett dike (y) Rebbe agerade fotograf så vi har lite bilder :D

Efter vi ätit och gick jag och rebbe ut med Teddy. Sedan gick vi till jenniefer. Vi åkte till macken för jenniefer och rebbe skulle köpa gotta x) Vi gick sedan ner till mig med bodil (ellie). Vi kollade på fångarna på fortet. Varmt som fan var det också i mitt rum. Vi hade lite skojigt och jenniefer tog lite kort. Vi startade en lilla jönsonligan film kollade i 5 min och sedan gick vi ut. Jag hade på mig shorts linne jacka och mina vinterridstövlar. Haha riktigt vackert XD Men jag frös inte äns. Vi busade lite med bodil och så.

Jenniefer åkte hem kvart över 11 typ. Jag och rebbe kollade klart på filmen. Vi gick och la oss 12 typ. Duktig vi är :)

Idag har vi bara legat och degat. Jag ligger just nu på rebbes madrass och hon ligger bredvid och spelar bistro cook eller vad det heter på min mobil :D

Ni får vara berädd på en stor bildbomb från igår sedan :D

Nä nu ska vi kanske ta och masa oss ut till kaninen ellet nått ;)

 


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: