Sista dagen med ett bra schema..

Red gregory igår. När jag hoppa upp och börja skritta så delade tyglarna på sig så jag fick hoppa av igen x)
Gick väl i stort sätt bra. Han lyssnade på alltihop och var inte det minsta lat :)
.
Fick vårat nya schema idag. Kul att det ska vara så jävla sämst. Slutar 3 på måndag, på tisdag har vi hål 1 och en halv timmes hål, kanske inte så långt men ändå. På torsdag har vi en lektion sedan hål i 1 och en halv timme (vi som har spanska). Slutar 3 då också. Kul att jag knappt hinner äta något då innan vi åker till stallet. På fredag slutar vi 2. KUUUUL. Inte
.
Har varit ute med Teddy nu. Har också kikat lite på gaymy.blogg.se :)
Haha emma du kommer inte kunna få nå mer bilder på Teddy och så för jag har fixat högerklicksskydd ;)
Fast då kommer det väl bli alla bilder du tar på mig med mobilen >.>

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: