Syslöjd 7:an ut..

Kul att jag kommer ha syslöjd denna termin också >.> Jag och johanna blev reserver om inte rebbe julia eller kalle vill. Kalle vill såklart, julia vill kanske inte eftersom emma och jenniefer kommer ha sy och om hon inte vill så får johanna gå med rebbe, men om inte johanna vill så får jag. Får forstätta på min jävla morot. Kommer inte göra nått på lektionerna typ.. Hela terminen kommer ta för att jag ska göra klart moroten. Nödvändligt att alla som ville byta till trä skulle börja göra en grej som man var tvungen att göra även fast vi inte fick trä. Men christina säger att alla skulle få byta medans ronny säger att vi inte skulle få de

Ska rida sedan, det är någon bra, jag är värsta pepp :D:D

 

Önskade de två och columbus, så får hoppas på någon av de. Mne columbus är väl fortfarande halt tror jag


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: