Birsta och galna katt/hund ägare

Hejsan :D

 

Idag blev de birsta med jenniefer och rebecka :) Vi hade skojigt :) Gick på cubus och fick betala nå tröjer till jenniefer för hon hade inte råd med dom. Inte pappa betalar utan my betalar ;)

 

Hittade ett par jeansshorts där också, likadana som jag hade på mig (lånade av mamma x)) fast ljusare. De kostade bara 99 så jag gömde dom i högen, sedan gick vi vidare och sedan fikade vi. När vi gick tillbaka till cubus var det nån jävel som hade hittat 38:erna de ända också :(:( Jag och rebbe vände upponer på högen men hittade inte :'(

 

Så jag köpte ingenting utom en loka, glass, pingvinstång och sedan fika på ikea.

 

Mamma och pappa skjutsade hem oss till jenniefer, vi gjorde ingenting typ vi kom inte på nått haha. Tillslut så hoppade vi, det gick fintfint med min fot, not.. har klivit snett 3 gånger idag (y) undra när min fot kommer bli bra...

 

När jag gick hem så hörde jag några skrika och sedan kom det en katt kutande och en hund. Fast hunden gick åt ett annat håll när de kom ut från tomten. Sedan hörde jag att en man skrika att han skulle slå ihjäl hunden för den hade skrämt katten, sedan kom det två kvinnor och hon som ägde katten var förbannad på hundägaren för att den hade rymt in på hennes gård okopplad, fast det var inte riktigt sant, den hade koppel men hade slitit sig. Ena sa kattjävel och andra hundjävel och de skrek på varande hur länge som helst haha, väx upp!

Katten kommer ju tillbaka och hunden hade ju råkat slitit sig hallå? Hon skrek också vart tog katten vägen och då pekade jag och hon brydde sig inte och började skrika ännu mer o.o Haha, vuxna människor borde väl veta lite bättre...

 

När jag kom hem så sa mamma att jag kunde få hennes shorts för hon har ju fått ett annat par utav mig :D :D


Kommentarer
Fotograf Linda Enarsson

Svar: tack så jättemycket för tipset! Det ska jag komma ihåg :)

Får känner att jag inte har allt för bra tips när det gäller hästarna, (A) haha :)

Tid: 19:00:01
Datum: 2011-07-28
Hemsida: http://splach.blogg.se/
Linda Lidström

Gud så fin header du har! :)

Tid: 21:11:11
Datum: 2011-07-28
Hemsida: http://lindalidstrom.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: