Fredag 22 juli

Fredag

Idag gick vi upp runt halv 9. Vi gjorde inte så mycket packade ihop alla saker.


Runt 10 eller nått åkte vi vidare. Stannade på mannaminne och gick runt och kikade på alla saker.


Efter mannaminnne så fortsatte vi vidare till kramfors. Gick på dollarstore och köpte lite saker. Gick på frasses efteråt och åt mat såklart ;)


Kom fram till sollefteå 3-4 eller någon gång. Vi gick runt på stan en liten stund. Jag kunde knappt gå foten höll på att gå av (där jag klev på spikarna) och i andra benet så värkte det i knät..


När vi kom tillbaka så åt vi sedan körde oliver och elias några bilar.


På kvällen så gick mamma och pappa iväg jätte länge så jag blev ensam hemma i husvagnen med oliver och elias som sov. Skulle se på nån film men har typ sett alla som pappa har på hårddisken så de fick bli boat trip som jag såg för hundrade gången.. Sedan efter de blev de smurfarna hahah!


Mamma och pappa kom hem typ halv 12.

 

 


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: