Hästar på rymmen, större hage och mycket gräs

Igår så gick linda och jag ut, då kom bosse och sa nu är hästarna inne i hagen igen! Då hade dom rymt dom busarna! De rymde såklart för att det var helt slut på mat. Linda skulle bygga ut hagen lite grann så dom skulle klara natten. Jag och oscar fixade gräs, dom fick två skitstora högar + hade dom fått massa mat av mig före innan oscar kom ut. Så jag tycker inte dom skulle bli ledsen. Varje hög va minst 2 st ikea kassar...

 

Hagen var klar klockan 11 typ. Kändes inte som klockan var så mycket!

 

Min fot blev ordentligt svullen då jag inte hade någon linda på foten. Men det var nog bra för foten att få gå mycket också ;)

 

Små högar ellerhur!

 


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: