Lördag

Vi gick upp 10-11 eller något sånt. Åt frukost sedan kom det lite folk. Vi käkade lunch. Sedan lekte jag med tyke (en hund) lilly (också en hund) ville också vara med. Haha hon blev jätte arg när tyke tog "saken" jag kastade :P

 

Annars gick man bara runt och umgicks med folk.

 

Sedan skulle man duka och fixa och dona och göra massa saker. Blåsa upp ballonger och massa saker!

 

Åt mat. Tog kort, tog mer kort. Tog lite till kort. Tog ännu mer kort på kim och rasmus.

 

Hela kvällen bestod utav att sitta på logen och prata och lyssna på musik. Pappa försökte också dansa med mig. Fast jag vägrade. Farfar försökte också, gick inte de heller. Dansa = hata (Y)

 

Lite senare så sa micke att jag ska ha MVG i alla ämnen nästa år då det är släktträff igen. Annars skulle han jaga mig med elchocker + 1000kr i böter. För marianne och kim gäller samma sak. Haha XD

 

Hände nog massa saker mer som jag inte kommer ihåg just nu, haha.

 

Har sorterat lite bland 500 bilder som jag skulle lägga upp här. Det blev 78 stycken. Jag orkar då minsann inte redigera de! Men förminska dom ska jag göra. Delar upp allt troja nog i typ 3 inlägg eller så ;)

 

Några som ville följa med oscar när han skulle fånga fiskar?

Haha kolla tyke (hunden)

Sedan fick vi besök av lilly i husvagnen ;)

Mer bilder kommer...


Kommentarer
Jonna

Var med och tävla om ett egen designat schabrak! :)

http://hastsport.webblogg.se/2011/july/tavling.html#comment

Tid: 17:58:01
Datum: 2011-07-17
Hemsida: http://hastsport.webblogg.se/
Fotograf Linda Enarsson

Svar: Tackar!

Alltid lika kul att höra :)

Tid: 20:28:59
Datum: 2011-07-17
Hemsida: http://splach.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: