Nära döden typ..

Gick ju jätte bra att springa haha x) Sprang ganska långt först innan jag höll på att dö, och då menar jag det också, stannade och försökte gå, men om jag inte kollade vart jag skulle gå så höll jag på att ramla omkull! Satt mig ner på en bänk och hela överkroppen dunkade (hjärtslagen) magen dunkade så det syntes!

 

Fortsatte springa och höll på att ramla några gånger. Haha tror jag måste börja springa minst 2 gånger i veckan iaf! Men måste köpa nya skor först, sulan där bak är typ lös haha ;)

 

Efter jag sprungit så duschade jag, fick ta en pall och sitta och duscha så jag inte skulle gå omkull (Y) Sedan var jag lite med teddy, käkade lite bär ;)

 

Imorgon blire birsta med rebbis och på fredag blire bada med julius :D Så härligt att komma hem och vara med folk igen :D


Kommentarer
PONNYSKRUTTARNA - sandra

Hej! Vi har fototävling på vår blogg! :) Varför inte klicka in och gå med? ---->> http://ponnyskruttarna.wordpress.com/2011/07/27/fototavling/

Tid: 23:52:18
Datum: 2011-07-27
Hemsida: http://ponnyskruttarna.wordpress.com

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: