Onsdag 20 juli

Onsdag
Vaknade runt 9 kanske klockan var eller halv 9 kanske. Hörde elias som var ute med mamma och körde runt med traktorn som låter bara liite..
Oliver och pappa låg och sov och jag låg och försökte somna om men de var ganska meningstlöst.
Mormor och morfar hade kommit i båten på natten så när de hade vaknat så gick vi och pratade med dom och lite sånt.
Efter lunch så åkte vi till rotsidan för att bada. Det var inte lika stora vågor som igår men ändå inte pyttesmå vissa var ganska stora. Det var minstsagt svinkallt i vattnet. 16-17 grader eller något sånt. Eftersom det bara är klippor så var det lite svårt att bada. Jag och pappa gick ut men jag typ ramlade hela tiden och lite sånt haha. Heltplötsligt blev det ljupt och sedan klev man upp på en annan sten så gick det till knäna typ :P
Aja jag doppade mig två gånger på samma gång haha :P Jag bangar inte direkt för att bada, kan bada i minusgradit vatten (inte för att det går men ändå)
När vi kom tillbaka hade pelle och jessica kommit med motorcykeln. De stannade kvar och åt mat också.
Onsdag
.
Vaknade runt 9 kanske klockan var eller halv 9 kanske. Hörde elias som var ute med mamma och körde runt med traktorn som låter bara liite..
Oliver och pappa låg och sov och jag låg och försökte somna om men de var ganska meningstlöst.
.
Mormor och morfar hade kommit i båten på natten så när de hade vaknat så gick vi och pratade med dom och lite sånt.
.
Efter lunch så åkte vi till rotsidan för att bada. Det var inte lika stora vågor som igår men ändå inte pyttesmå vissa var ganska stora. Det var minstsagt svinkallt i vattnet. 16-17 grader eller något sånt. Eftersom det bara är klippor så var det lite svårt att bada. Jag och pappa gick ut men jag typ ramlade hela tiden och lite sånt haha. Heltplötsligt blev det ljupt och sedan klev man upp på en annan sten så gick det till knäna typ :P
.
Aja jag doppade mig två gånger på samma gång haha :P Jag bangar inte direkt för att bada, kan bada i minusgradit vatten (inte för att det går men ändå)
.
När vi kom tillbaka hade pelle och jessica kommit med motorcykeln. De stannade kvar och åt mat också.

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: