Ramla av Frosti [X]

Tjoho!

 

Idag efter lunch åkte jag till linda. Vi körde engstura lite sedan red vi.

Frosti var skitglad och hur pigg som helst. Han galoppera på och alltmöjligt! När vi tog hoppstigen så brassa han på rejält. När vi kom till ett hinder innan tunnan så tvärnita han och jag flög av. Gjorde inte ont bara att jag knappt kunde gå på vänsterfoten. Vi fortsatte rida och så, det gick bra faktiskt frosti var galet pigg! Han är så mysig :)

 

Linda (faster, den andra linda"n" är en kompis haha) har lindat min fot. Känns faktiskt bättre nu. Men jag ska gå lite grann så jag belastar foten :) Jag MÅSTE bara bli bra. Kul att inte kunna ta hand om hästarna liksom :(:(:(

 

Nu ska jag ha en trevlig fredagskväll och det kommer bilder på hästarna sedan :) Eller frosti, fiat och lille john :)


Kommentarer
Lova

http://www.bloggriket.se/

är jävligt bra! bli medlem och få 100tals besökare :) do it!

Tid: 17:09:14
Datum: 2011-07-01
Hemsida: http://lovap.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: