Snabb uppdatering om allt möjligt

Hejhej!

 

Jag har jätte mycket bilder på min mobil just nu, men jag har inte haft tid att lägga in de på datorn...

 

Imorgon blir det en tidig morgon för vi ska åka till lotta. Ska få rida en tävlings islandshäst :D Grymt kuligt!!

 

Idag så har jag och linda fxat ny hage to the horses. Halverade den vi hade där uppe + att vi byggde ut den där nere. Nu är den faktiskt grymt fin! Kan fota den om ni vill?

 

Lägger upp bilder sen, har inte haft tid. Gör hellre vettiga saker istället ;)

 

Är ju klar med splach.blogg.se s design nu också. Men nu är det så att den inte ser bra för ut på hennes dator :O

 

Aja bra röd tråd i detta inlägg. Men jag orkar inte tänka XD


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: