Sola sola sola..

Har kommit hem nu efter ca 1 timme och 20 mins solning! Jag tycker jag är jävligt duktig eftersom jag hatar att sola. Det är skönt en liten stund utomlands som när vi var i florida, eftersom då kan man prata med massa folk eller kolla på när galningarna badar (typ samuel, kim, pontus och alla andra) men när man ligger hemma i världens sämsta stol som dynan åker ner och man vågar inte ligga på altangolvet för då kan man bli attackerad av myror, då är det minsann inte kul! Aja bättre dehär en att sola när mamma och pappa ligger där ute, haha.

 

Nu ska jag väl ut och sola lite till eller något sånt iaf, vill att kim kommer hem och ger mig photoshop också.

 

Saknart som fan.. Här ska jag ha hus nån gång i livet iaf!


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: