Svar på frågestunden

annnnonym


1. varför rider du frosti ?

En gång när jag och min faster skulle rida hos min fasters kompis så hade hon bara 2 hästar. Då fick jag låna en av hennes grannars häst och det var Frosti. Efter den dagen har jag alltid velat rida han för han är underbar :)

 

2. Hur lång är du ?

Typ 1,62 eller nått

 

3. Hur mkt väger du ?

Jadu.. för mycket ;)

 

4. Vad fick dig att börja rida

Min kompis red (jenniefer), och vi lekte häst på skolan typ hela tiden. Då började jag och julia rida. Sedan johanna och emma



Inte julia

 

1. Vad vill du jobba som när du blir stor och vart vill du bo? :))

Något med djur. Kanske veterinär eller nått ;) Jag vill bo kvar någonstans i sundsvall ;)

 

2. Är du galen?

Japp!

 

3. Vad har du för mål inom fotograferingen?

Det har jag faktiskt ingen aning om, jag vill ju såklart bli bra och sånt. Men jag vill inte jobba som en "riktig" fotograf, utan bara på fritiden typ ;)

 

4. Vad lyssnar du på för musik förutom Tak-ida?

Nu låter du som min pappa :O:O:O (låter passade bra i know)

Men jag lyssnar på allt möjligt faktiskt. Jag lyssnar inte riktigt på något annat band eller så utan jag har vissa låtar som jag tycker är bra liksom (det kan ni se på min playlist)

New Playlist

Alla låtar är såklart inte bra på den heller bara att man måste ha dom ;)

Lyssnar just nu bara typ längst ner på den för att där är dom "nyaste" låtarna jag börjat lyssna på haha.

 

5. Are you a rabbit?

Yes, i am ;)


 

det är inte jenniefer bara så du vet

 

1. varför rider du lilla frosti och dom andra hästarna ?

Om frosti står det längst upp. Men dom andra hästarna menar du mevrick och flora va?

Men min faster har Mevrick på sommarbete, eller som sommarhäst (mevrick har min fasters kompis också tagit hand om) och då behövde han ju såklart en kompis och då blev det Flora. Jag har ingen aning om hur det blev Flora eller så :)

 

2. vad vill du bli när du blir en stor my ?

Jag vill jobba med djurisar. Kanske veterinär :)

 

3. kollar du på min blogg ? :)

Ja det gör jag :)

 

hej då

hejdå det är inte jenniefer bara så du vet!




Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: