Torsdag 21 juli

Torsdag
Idag vaknade jag runt 8. Elias var vaken och satt och pratade om viggo och vikor vilka de nu är XD Jag "släppte" ner min hand (jag ligger i en säng över dom) och då höll han på med handen jätte länge. 20 över 8 ungefär så gick vi upp för då var alla vaken.
Vi gick till mormor och morfar i båten och oliver och elias skulle få testa åka lilla gummibåten. När elias skulle åka så precis när han fick igång den så börja elias tokgrina. Han tyckte de va läskigt. Oliver tyckte det var roligt iaf ;)
Vi gjorde inte så mycket under dagen. Mamma pappa mormor morfar och elias åkte iväg. Jag och oliver fick inte plats i bilen så vi fick stanna hemma. Vi spelade dator, kollade på film, ritade, köpte glass och lite grann.
Runt halv 4 så gick oliver elias mamma och pappa på promenad. Jag hade precis fått ganska bra kontakt med internetet så jag stannade kvar. Efter en stund försvann det så då tog jag med datorn till mormor och morfars båt för de är ganska nära den båten som har internet. Så jag satt där och båten som har internet skulle gå halv 6. 5 i halv 6 så dog min dator och jag var tvungen att kika på en sak och jag hann precis innan internetet dog. Tur man har!
På kvällen så åkte mormor och morfar vidare med båten.
Torsdag
.
Idag vaknade jag runt 8. Elias var vaken och satt och pratade om viggo och vikor vilka de nu är XD Jag "släppte" ner min hand (jag ligger i en säng över dom) och då höll han på med handen jätte länge. 20 över 8 ungefär så gick vi upp för då var alla vaken.
.
Vi gick till mormor och morfar i båten och oliver och elias skulle få testa åka lilla gummibåten. När elias skulle åka så precis när han fick igång den så börja elias tokgrina. Han tyckte de va läskigt. Oliver tyckte det var roligt iaf ;)
.
Vi gjorde inte så mycket under dagen. Mamma pappa mormor morfar och elias åkte iväg. Jag och oliver fick inte plats i bilen så vi fick stanna hemma. Vi spelade dator, kollade på film, ritade, köpte glass och lite grann.
.
Runt halv 4 så gick oliver elias mamma och pappa på promenad. Jag hade precis fått ganska bra kontakt med internetet så jag stannade kvar. Efter en stund försvann det så då tog jag med datorn till mormor och morfars båt för de är ganska nära den båten som har internet. Så jag satt där och båten som har internet skulle gå halv 6. 5 i halv 6 så dog min dator och jag var tvungen att kika på en sak och jag hann precis innan internetet dog. Tur man har!
.
På kvällen så åkte mormor och morfar vidare med båten.

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: