Utan photoshop igen..

Tänke bara skriva att mitt photoshop har slutat funka (har ju bara haft 30 dagars) nu är det andra gången det händer med cs5 vi hittar inte nått man kan ladda ner som är "för evigt" men på min förra dator hade jag ju cs4 och de har min bror på hårddisken så då gick jag in oc frågade om jag kunde få de, men då hade han inte hårddisken hemma, och den får han inte hem på någon dag. Så nu måste jag överleva utan photoshop, så kommer inte kunna redigera eller ändra storlek på bilderna. Fuck..

 

Men det värsta är att jag inte kommer kunna göra designbeställningar. Men då vet ni kanske varför iaf :)

 

Det får bli att hålla sig till cs4 nu för det funkar ju hela tiden iaf ;)


Kommentarer
Fotograf Linda Enarsson

Svar: Så äckligt att jag höll på o spy...

Tid: 12:00:08
Datum: 2011-07-28
Hemsida: http://splach.blogg.se/
PONNYSKRUTTARNA - sandra

sv: hej vad roligt att du är med i vår fototävling! :D

Tid: 13:08:56
Datum: 2011-07-28
Hemsida: http://ponnyskruttarna.wordpress.com

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: