Dålig uppdatering

Hejsan och förlåt för dålig uppdatering men jag har inte hunnit!

 

Igår så fotade jag massa vattenbilden sedan åkte vi till dennis och samuel. Direkt efter de så åkte vi och handlade och åkte hem och packade in allt. Sedan åkte vi upp till hälsohuset klockan 4. Där var det grillgrej. Igentligen skulle vollyball planen invigas men det regnade ju.. Åkte hem därifrån klockan 7 och då kollade vi på film. Sagan om ringen utan text. Haha mycket jag förstod...

 

Jag har gjort två stycken fototips också. Så de ska jag lägga upp någongång också.

 

Imorgon är det måndag igen = hemma ensam. Får se vad jag ska hitta på.

 

Nu ska jag iaf ut till teddy och se vad hon har för sig.

 

Är det torsdag snart???


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: