Galen gregory!

Vi red ut på ridningen idag. Gregory var pigg som satan ska jag säga! När vi skulle trava uppför en backe så fatta han galopp på en gång, och när jag försökte få stopp på han så galopperade han bara på stället typ. Haha. Så blev det resten av gångerna vi skulle trava också. Galopp! Men tillslut så kunde han trava. Hoppade också ett pyttelitet hinder. Haha galen gregory blev då + att vi nästan skulle stanna precis efter hindret.

 

Så typiskt mig att jag hittade hur jag skulle få han att gå lite neråt med huvudet. Han går ju oftast med huvudet rakt upp. Men nu när vi hade uteritt kom jag på hur man skulle göra på han. Har försökt massivs med saker men inget har funkat, han blir bara stum i munnen. Tillslut sökte han sig neråt av sig själv och gick jätte fint. Haha värsta dressyr killen på uteritten xD

 

Han var iaf jätte duktig :)

 

Nu har jag fixat ett nytt spotify acount eller hur det stavas. Haha var så less då jag typ knappt hade några timmar kavar + att de bra låtarna inte går att lyssna på. Så nu har jag 20 timmar. Haha trodde man bara skulle få 10 som förut. Men nu kan jag lyssna på alla braiga låtar :D

Nu ska jag ut till Teddy och leka med henne

 


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: