Hoppning med gregory!

Jätteroligt idag på ridningen :D

Jag och julia åkte klockan 3 till stallet istället för 4 som alltid annars. Jag lyckades byta till mig gregory vilket var väldigt kul :D Stod och borstade honom medans han åt hö och han var jätte snäll :')

 

Vi var bara typ 5 st och vi hoppade vilket var bra för då får man hoppa mer! Först hoppade vi ett räcke som var faktiskt ganska högt, typ det högsta vi brukar få hoppa fick vi hoppa först :D Sedan hoppade vi en kombination som var ganska högt också. Sedan blev allt en bana 2 räcken och en kombination. Vi fick hoppa högre och högre, och när jag hoppade (jag hoppade sist) så "tjuv" höjde anneli. Så ena räcket låg på kanske 1 m. Jag har ingen aning, men det var det högsta jag hoppat iaf. Det var super mega kul eftersom gregory är bäst! Man vågar hoppa med honom, man kan liksom lita på honom (':

 

Gregory är bäst!

Tröttis :')


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: