Hoppning med KB

Idag kom mormor och morfar och hämtade mig halv 2. Morfar fick den äran att fixa råttfällan också. Haha vi har en liten mus som lyckas ta maten. Den har tagit ost, nötter, morötter. Haha allt möjligt XD Jag tror det var den musen jag såg också. Haha den kom ut från diskmaskinen eller nått och slirade runt på golvet sedan sprang den in i nått hål XD Den var söt :D

 

Men iaf, på stallet så väntade jag på frida. Vi fick välja hästar och jag tog KB och frida tog sudri. Vi gick ner i hagen och hämtade dom. Sedan kom viktoria och sa att hon skulle till stan och hon skulle skynda sig. Så vi gjorde ordning hästarna till 3 och sedan gick vi ner. Vi skrittade runt i 20 min typ sedan började vi bygga hinder. Runt halv 4 eller nått kom viktoria och vi började hoppa på en gång.

 

KB travade faktiskt bra idag. Kanske för att vi hade så bra yta eftersom vi bara var två stycken. Senast vi hoppade var vi typ 5. Det gick mycket bättre i höger varv än i vänster. Men det var för att viktoria gav mig lite tips och sånt, han blev mycket finare och travade mer. Sedan pratade hon lite grann och efter de hoppade vi höger varv igen. Det gick toppen tycker jag iaf :D Huvudsaken är ju att jag är nöjd :)

 

Vi red till typ 10 över 4 sedan sadlade vi av och sånt. Jag tog ut KB och det första han gör är att rulla sig. Aja inte så konstigt han var grymt svettig också lill pojken min :D:D

 

Han är världens bästa ju :)

 

Fotade runt 80 bilder idag med mobilen så ni får en bildbomb senare :D

Men nu ska jag duscha :D


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: