Lite städning

Tog på mig dom finaste skorna

Gick ner i våran läskiga källare

Lite dammiga saker, senast jag använde dom var nog över 1 år sedan (Y)

Dendär är lite renare faktiskt eftersom jag håller på med den 2 gånger i veckan

Sedan blev det att ta upp allt på bron

Två grimmskaft, fast det högra ser mer ut som ett hundkoppel

Grimma med fluggrej, mevrick kan nog ha den eftersom fleur kunde ha den.

Fina chaps. Någon som vill köpa? XD Haha, 20 kr. Haha fina dom är. Typ m cildren. Det kan man ju verkligen ha

Fina grejer!

Lite hårigt..

 

Ja sedan var det bara att sätta igång då. Tvättade alla saker, alltså borstarna. Hittade också ett scabrak som jag hade på fleur ridlägret 2008. Haha det var bara lite hårigt. Så jag satt och plockade bort alla hårstrån, slutade med att jag satt och tog bort dom för hand. Men nu är det tvättat och hänger på tork.

 

Jag packade också ner alla ridkläder. Men det sista packas ner idag efter ridningen och imorgon då det är tvättat.

Nu måste jag städa rummet..

 

 


Kommentarer
Monette - en blogg med smak av ridskolekänsla.

Hej! Jag heter Monette, och driver en blogg med min vän Kajsa. Vi skulle vilja ha en nyu design, och redan nu kanske du slutat läsa. Men din design är så grymt underbar fin.. Jag vet du antagligen kommer ignorera detta, men skulle du kunna fixa en sådan till oss? Headern är inget måste då den vi har funkar (Men endå gäääärna ;D). Du får såklart massa länkar på vår blogg och vi har ofta 140-160besökare så du kommer ju få många fler besökare. Det är designen jag älskar. Färgerna, och hur du gjort med arkiven eller var det kallas till höger. Skulle du kunna göra så till oss? Kram, suuuper fin blogg!

Tid: 23:31:34
Datum: 2011-06-22
Hemsida: http://teamtbz.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: