Möss hör inte hemma i hus..

Åh vad härligt att vakna utav att solen skiner! :D:D

 

Jag gick upp och skulle leta min bikini då jag hör något som är under diskbänken. Vi har möss, så jag trodde det var ca 40 st som sprang runt det lät så. Jag öppnade försiktigt och där ligger en mus och sprattlar. Blod lite här och var var det också. Den var ju så söt :'( Jag ringde pappa, eftersom den låg där och led. Så jag skulle gå upp till veine. Men han var inte hemma och gun vågade inte så anders skulle slå ihjäl han. Usch! Men när jag kom ner igen var den död. Jag petade på den och snurrade runt på den men den rörde sig inte. Bra att den dog själv iaf :)

 

Dom där mössen där duktiga på att sno maten. Vi hade en som lyckades ta allt. Ja den som jag berättade om igår. Nu har vi tagit 3 och dendär dog ju, den lyckades nästan ta maten då den också låg på sidan. Haha busmöss. Så 4 är död totalt. Hur många mer ska de komma? ;)


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: