Skolavslutningskläder

Just nu sitter jag och väntar på hon att mamma ska komma hem. Klockan är 10 i 11 och hon kommer runt halv 12. Jag gick upp runt 9 idag för att jag skulle locka håret, haha det blev fail. Stod i en timme ungefär sedan orkade jag inge mer. Då tog jag och försökta platta, men det gick inte så då skulle jag fått stå i en timme till och de hade jag inte tid med.. Så det är både plattat och lockat, så halft lockigt XD

 

Såhär kommer jag se ut iaf

Haha skuggan gör så att ena benet ser as brunt ut och andra jätte vitt XD

-skor: skokanonen

-Halsband: Glitter

-Klänning: JC

Jeans jackan är mammas så den vet jag inte vart hon har köpt

Naglarna, likadant på båda sidorna

 

 


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: