Sluta tidigt och jävla massa träningsverk

Idag så slutade vi runt halv 11 för att hälsokulturen var inställd och vi skulle haft 1,5 timmars hål innan son där vi skulle leka så jane ställde in den :) Jag cyklade hem och åt lite grann. Sedan cyklade jag hem till jenniefer. Vi hoppade och jag blev jätte lökig. Emma kom efter en stund och de mobbade mig jätte mycket. När vi skulle äta glass så fick jag en annan skål än vad dom hade och jag fick en jätte liten sked. Haha snälla kompisar jag har :D Emma satt bara och tokskratta hon :'(

 

Vi hoppade också lite och jag hoppade jätte högt, eller inte.. och gjorde lite piruetter efter hindrena som jag alltid brukar (:

 

Jag cyklade hem runt halv 3. Då var jag ute med teddy en stund. Sedan åt jag mat och drog på träning.

 

Jädra jobbig träning xD Haha jag har ju inte tränat på två veckor typ. När vi skulle springa typ en jätte kort slinga så på slutet fick jag nervryckningar i högra benet så jag inte kunde sträcka ut foten, höll på att ramla hela tiden, sedan när jag nästan sprungit klar var bara en backe kvar fick jag det i andra benet också så jag kunde typ knappt gå XD Men jag sprang ju så duktig som jag är!

 

Nu ska jag blåsa håret sedan kolla på lite kanal5 play. Imorgon börjar vi ju 9 så de blir 1 timmes sovmorgon! (Y)


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: