Sommarlov och väder

Väldigt tråkigt att jag missade sommarlovs program grunkemojen imorse :'( Det har inte kommit ut på svtplay heller :'( Hoppas det kommer ut snart så jag kan se det! Jag som hade längtat så..

 

Haha, ja visst är jag frisk. Men nu äre så att man måste kolla på det. Inte mitt fel...

 

Väldigt trevligt också att det ska typ regna hela veckan. Kollade på yr på långtidsvarseln.

Det ser riktigt lovande ut. På fredag ska det bli bra iaf. Jaja, man kan ju alltid hoppas att vädret ändras...

 


Kommentarer
natalie [foto]

sv: hej! du får testa ändra opacity och lite i koden och se om det funkar då :) om bakgrunden är helt vit istället för texten som är där tror jag inte det syns heller.

Tid: 17:03:39
Datum: 2011-06-13
Hemsida: http://natalien.webblogg.se/
natalie [foto]

sv: de finns nånstans i koden, du får leta lite :)

Tid: 19:17:25
Datum: 2011-06-13
Hemsida: http://natalien.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: