Färgbilder

Tänkte dela med mig av ett smart tips. Eller kanske inte smart, men aja.

 

Det är att man tar färgade papper framför blixten när man tar kort då ändras färgerna i bilden. Det är istället för att fixa till det i photoshop. Vissa bilder blir riktigt snygga medans andra inte blir lika snygga.

Detta är ett ganska speciellt papper, det är liksom att man ser bilden i varje såndär liten ruta som ni fattar :P

Ja detdär var några tips. De flesta är faktiskt ganska coola. De är då väldigt annorlunda :P

 

 

Jag vet att jag tappar byxorna hela tiden XD Dansar fint också...

Men om du inte har tid i 11 minuter kan du alltid spola fram till 7 minuter ungefär för att se det braiga slutet.. De första 7 minuterna visar jag bara hur jag tar kort så bilderna blir som ovan :)

 


Kommentarer
rebbe

asså jag kolla för första gången på den här videon idag, jag kan ju bara säga att du var lika muppig och knäpp då som du är nu:P eller med finare ord, du är ite speciell och annorlunda;)

Tid: 19:44:19
Datum: 2012-01-20
Hemsida: http://rebbepettersson.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: