Varm och galen dag

Haha lyckad dag eller inte va! XD

 

Gick upp 8 och fixade alltihop. Sedan upp till skolan med ett styre som knappt satt på cykeln, det vickade fram och tillbaka! (Y)

Blev buss in till stan. Var jävligt mycket folk som skulle på på motorvägen så rebbe och johanna (som stod, jag satt) var tvungen att gå längre bak. Kul att sitta själv..

 

När vi kom upp på norra berget så gungade vi lite. Djuren hade ju inte kommit dit :'( Vi skulle göra någon grej i grupp och jag och julia hamnade ju i den bästa.... Våra papper "blåste" bort, eller två papper och pennan. Så det gick inte så bra för oss, kunde fortfarande göra saken, men en grej gick inte så då kunde vi ju inte direkt vinna XD

 

Vi fikade, jag blev mobbad lite av jenniefer och emma. De kom på jätte bra låtar om mig också XD Kom en mås och snodde en korv också...

 

När vi skulle hem så kom inte bussen. Vi fick gå ner till navet som tar 10 min med buss. Så vi missade ju bussen som vi skulle åka hem med. Då var det 15 min till nästa buss skulle gå och då gick vi på ica och köpte glass. Då var det en tant som inte kunde packa kassen själv, så jag fick packa åt henne XD Haha hon var inte färdig eller vad hon sa. Haha jag och johanna höll på att dö medans rebbe betalade glassarna.

När vi gick ut från ica hade bussen redan kommit. Perfekt! Man får ju inte ha glass på buss så vi fick smuggla in dom (Y)

Var typ 40 grader på bussen härligt!

 

Nu har jag bytt om till shorts och ska gå ut och fota med teddy! Sommar nu ju!


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: