Är det onsdag idag?

A men tjena! :D
Hade nästan full dag idag, KUL :( Hade vikarie på tre lektioner, men vi missade hl/es, de var ju bra iaf.. slutade halv 1. Vi ska få ny spanska lärare också. 7:e eller 8:e x) Hoppas vi får en "riktig" lärare som är bra på det den gör..
.
Sitter just nu och håller på att installera om mitt photoshop, jag var så duktig att jag pajjade hela skiten XD Skulle lägga in nedladdade bakgrunder, men råkade såklart klippa ut en "viktig" papp och inte vet jag vart den mappen skulle vara så allt kunde funka igen. Nu håller allt på att avinstalleras sedan blir det att installera om igen och då ska jag inte hålla på med mappar, inte min grej riktigt ;)
.
Mamma har också bokat lunch på gårdsbutiken när jag fyller år ^^ Jag, mamma, farmor och linda ska dit och äta lunch och kolla på sakerna, jag fyller ju år på fredan och linda fyller 40 på söndan :) Jag kommer få sluta 12 då :)
.
Nu ska jag ta och kolla på lite olika bakgrunder som jag ska försöka ladda ner sedan, hehe, hoppas inte jag pajjar allt igen, hehe tar lång tid att avinstallera..

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: