Birsta

Tycker det är förjävligt att ginalinnena kommer utgå! De är ju bäst ju :( De nya suger..

På birsta fick jag en bikini och två linnen. Provade tre stycken bikinisar alla var snygga men det fick bli den svarta :)
Fick också ett nytt svart långt linne och ett likadant vitt.
Jag fick springa runt och byta kläder åt mamma hela tiden, haha mycket springande blev de ;)

Juste glömt att säga. Jag har laddat ner angry birds till datorn nu också. Hahah sjukt grymt och bra tidsfördriv om man åker till vemdalen kanske? Bättre än mobilen :)

 

Det svarta är också långt men det fanns ingen bild på de

 

                                                    F a s t  d e n  ä r  j u  s v a r t

                            

P r o v a d e  d e  o c k s å . D e t  b l e v  e t t  s v å r t  v a l  ;)


Kommentarer
johannab

jag har köpt den dära turkosa längst ner till höger :D

Tid: 15:09:10
Datum: 2011-03-19

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: