Fan eller vad man ska säga

Jag är ganska arg. Jag kommer kanske inte få rida imorgon. Jag kommer skjuta mamma och pappa då. Varför får inte jag rida imorgon om vi ska upp till vemdalen på fredag. Jag är typ knappt sjuk längre, jag har ingen feber jag hostar typ max en gång i timmen och jag är lite täppt i näsan, men imorgon kommer det säkert vara över. Fan
.
Nu har jag iaf fixat klart designen, nu är den mycket snyggare än vad den var förut, fattar inte varför jag inte gjorde såhär på en gång x) Men bilderna har typ inte så bra kvallité har försökt att få de bättre men skitsamma. Den designen får ni se om exakt 18 dagar :)
Nu när jag ändå är sjuk så kanske jag ska ta och fixa ihop en ny "vanlig" design. Så tråkigt med denna vintriga. Nu när det är våååår :D <3
.
Nu ska jag gå ut med teddy som senast kom ut i söndags stackarn :( <3

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: