Galen tjej :)

Rebbe tvingade mig att vara med henne idag. Åhnej, jag som hatar henne :( Svårt att säga nej kanske...
Hahah nej nu var jag taskig mot lilla rebbe :) Slutar runt 1 idag vilket gillas, och då blir det att va med rebbe, men jag vet inte vad vi ska hitta på. Ikväll kommer mormor och morfar också, många kommer hela tiden :)

Igår när vi satt i bilen påväg hem så pratade mamma och pappa om något.

Jag: vad?
Pappa: mormor och morfar kommer imorgon
Jag: när?
Pappa: imorgon
(Tyst en stund)
Jag: när?
Pappa: imorgon kväll
(tyst en stund)
Jag: när?
Pappa: runt 6-7
(Alla börjar asgarva)

Hahah, jag frågade "när?" tre gånger och efter jag fick ett svar satt jag som ett efterblivet mongo en stund sedan frågar jag "när" igen. Hahah, normalt :)

Nu måste jag ut till bussen :O :)


Kommentarer
rebbe

du sårade mig riktigt djupt nu.. riiiktigt djupt...

nu kommer jag aldrig förlåta dig!!!

du hamnar på min jävla "dödar lista" !!!

:O :O

Tid: 20:36:53
Datum: 2011-03-16
Hemsida: http://rebbepettersson.blogg.se/
rebbe

du sårade mig riktigt djupt nu.. riiiktigt djupt...

nu kommer jag aldrig förlåta dig!!!

du hamnar på min jävla "dödar lista" !!!

:O :O

Tid: 20:36:58
Datum: 2011-03-16
Hemsida: http://rebbepettersson.blogg.se/
rebbe

du sårade mig riktigt djupt nu.. riiiktigt djupt...

nu kommer jag aldrig förlåta dig!!!

du hamnar på min jävla "dödar lista" !!!

:O :O

Tid: 20:37:02
Datum: 2011-03-16
Hemsida: http://rebbepettersson.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: