Hahahah, bra balans.se

Tjohej :)
Pratade med mait efter skolan i typ en kvart idag. Rebbe, emma och jag pratade om massa, ja ni kanske fattar vad kanske. Tänker då inte ta upp de här x) En sak var att jag vägrar och då menar jag vägrar sitta bredvid en viss person på SO:n..
.
På ridningen idag så ramlade jag av runt 5 gånger XD Hahah duktig chey. Vi red barbacka och vi hade balansträning. Det gick bra ibörjan när vi skulle sitta på typ lite nedanför svanskotan och lyfta upp benen i både skritt och trav. Men när vi skulle sitta damsadel så lyfte jag över benet och gled av, haha första gången det har hänt. Det hände två gånger också XD
Sedan skulle vi tölta när vi satt i damsadel och då gled jag av två eller tre gånger. Heheheheh XD Aja frida ramlade av några gånger också (Y)
Viktoria stod och skrattade på sidan och sa ba "Vad dålig du är!!" Hahaha x) Jag kände mig inte så duktig heller satt..
.
stackars glampi som behövde ha mig på ryggen idag

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: