Hej hopp

Kändes som en väldigt slapp dag igår. När jag kom hem från skolan så la jag mig i sängen och kollade lite på tv. Sedan fick pappa starta en film. Somnade och runt 2 kanske så gick jag och åt två mackor. Sedan gick jag och startade om filmen, haha, och somnade. Vaknade igen runt 6 kanske, kändes som om det var tisdag bara för jag sovit så länge. Kollade på tv och åt lite mat. Gick och la mig 10.

Idag vaknade jag 6 typ. Kunde inte somna om eller nått, så det fick bli att kolla på tv. Nu är klockan 8 och bara jag som är uppe. Alla andra sover väl 100 timmar till.

Jag vill inte vara sjuk, jag vill vara ute med niniken och fota och rida. Jag missade ju ridningen igår, jag måste vara frisk tills på torsdag :(


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: