Morgon morgon morgon

Godmorgon på alla :)
Sitter just nu ensam hemma för kim skulle pimpla med skolan så han åkte med mamma för hon skulle på någon kurs, pappa åkte med en kompis till jobbet, så jag får åka buss själv igen.

Vet ni en sak? Nu har äntligen pappa fått sin iphone från jobbet det blev ingen 4 utan 3GS som han hade på förra jobbet, men de är bra ändå :D Så han ska ladda ner ibubble så jag kan spela de :D:D Jag kan liksom inte de till min :( 

Idag blir de kemi prov direkt på morgonen, kommer på piss för mig.. Spanskan är också inställd och de är sista lektionen så slutar 1 timme tidigare :D (Y)

När jag kommer hem idag så ska jag nog pila på bilderna i photoshop så ni kanske får några bilder senare :)

Nu måste jag ut till bussen, ha en bra dag :)


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: