Onsdag = rebbe dag

Var ute och fotade med rebbe idag efter skolan. Vi gick upp i skogen istället för ner till havet. Det blev massa massa kort, och mycket krypande i snön. Men kul hade vi :D
När vi kom hem igen så gick vi ut en stund med teddy. Tog lite kort på henne också. Rebbe hoppade lite med henne och hon blev så överlycklig när hon hoppade, men hon hoppade bara för att hon ville komma till mig istället för att vara kvar hos rebbe ;) Eller hur teddy? :D

Jag har inte kollat igenom alla bilder än, så ni får ett snabbt och enkelt snabbprov oredigerad och allt.




Kommentarer
rebbe

hahaa. jag tror din kanin har något imot mig;) undra varför? kanske därför jag sprang efter henne i den där labyrinten när vi skulle fånge henne eller bara därför att jag ville att hon skulle springa och sedan hoppa:P

Tid: 20:32:51
Datum: 2011-03-16
Hemsida: http://rebbepettersson.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: