Snelhest :)

Fick rida lilla tibbe idag, han var så duktig så, bara jag som klanta till de första hoppet. Vi hade markarbete och vi skulle hoppa studs, tibor är inte bra på de så han fick bara hoppa kryss istället, så när vi kom på de så trodde jag att han skulle stanna, men han hoppade så det såg inte så bra ut kan jag förstå XD Jag typ "flög" med honom :P Sedan hoppade så "glömde" anneli bort mig så sedan när alla hade hoppat klart så fick jag hoppa och då hoppade jag först en gång sedan galopperade jag runt alltihop och kom på hindret igen och han var så duktig så :D Han brukar ju stanna.

Nästa gång ska vi hoppa och då ska jag få columbus för tibor är så feg i hoppningen. Så då kommer jag nog flyga av :)



Är lite lat av mig så orkar inte följa med mamma och pappa och träna, eller pappa är sjuk så han ska inte heller åka. Men imorgon har vi kemiprov och de ska jag plugga till då jag inte kan något. Så när jag är less på de så blir det nog kanske att leka i photoshop eller nått :)


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: