Snön kommer försvinna....någongång

Kvällen igår gick till att kolla på film eller kanske sova? Kollade först på änglavakt, somnade en stund och vaknade då började pappa prata om kameler och elefanter. Han ba var det elefanter som attackerade kameler i slutet, haha jag var typ död då så jag sa nej, sedan undra han om det var kameler i slutet, jag ba ja, fast ändrade snabbt till nej XD Hahahah duktig tjej.
Kollade på någon annan film troja, sedan somnade jag, vaknade, då gick mamma och pappa runt i huset och borstade tänderna och sånt, så då gjorde jag de sedan blev de att kolla på turminator 3 (eller hur den stavas XD)
.
Idag blir det att flytta teddys bur, äntligen ska hon få komma ut! Tror hon kommer tycka det är skönt, lite kallare iaf. Nackdelen med det är att jag inte kan ta ut henne och släppa henne lös på en gång som jag gör nu, lyfter bara ner henne från buren sedan "går" hon iväg. Nu kommer hon nog få ha kopplet på sig jämt om vi inte är på baksidan. Jaja snart är snön borta.
.
Ska också vara med emma, kanske blir det att åka med mamma och pappa på stan också.
Nu måste jag smsa emma
.
Hejdå
Snart så! <3
Men först händer andra saker! <3

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: