Spanska in my heart <3

Jag bara älskar våra spanska lektioner. Jag var inte ironisk där bara satt ni vet.. Vi ska sjunga och dansa på fredagar men de gör vi typ varje dag XD Idag lyssnade vi på en låt, som vi lyssnat på några gånger förut. Grymt bra låt ska jag säga! Kan den typ utantill XD
Bara för att allt ska jävlas nu så går det inte att lägga in låten här. Inte bra. "Me gusta tu" heter den (Y)

Ja nu ska jag snart åka till stallet. Trevligt de :D Undra vad det blir för häst. Hoppas på någon bra såklart ;)








Kommentarer
rebbe

sv; tack:) men det blev ju vitt för mig också på kodningen.. knepigt :/



spanska är det bästa ämnet i hela världen ;) me♥spanska

kul att alla bilder som jag knäppte på texten försvann ;( ingen katastrof kanske men ville ha dem ju:(

Tid: 15:49:58
Datum: 2011-03-17
Hemsida: http://rebbepettersson.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: