Träning ger färdighet .... igen

Vi fick välja hästar idag. KB hade tappat en sko troja så han gick inte att välja. Men jag har ridit han så mycket nu så det kanske var läge att byta. Valde glampi. Han var jobbig, eller det gick väl lite upp och ner. Eftersom vi red barbacka (kommer göra det varje gång ett tag framöver nu tror jag) så i varje sväng glider jag lite så jag kramar om med benen, men då skriker viktoria att jag ska släppa benen. Haha, min balans suger verkligen nu känns det som.. senast jag red barbacka på thf var ju typ 2 år sen.. Bra att vi kommer rida barbacka mycket nu så min balans förbättras!
.
Haha idag skulle vi inte ta en pall för att komma upp utan vi skulle hoppa upp själv. Jag var faktiskt nära några gånger, men glampi är ju så liten, nästan som om man kan lyfta över benet bara x) Men jag kom ändå inte upp, har inte tekniken XD Ingen av oss kom upp själv så vi fick hjälp av maja (ridläraren som har gruppen före oss)
Suddiga bilder <//3

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: