Underbar häst!

Braigt idag på ridningen :D Jag fick frasse och emma columbus, och då går såklart emma med på att byta (Y) Columbus var ganska tjurig när jag skulle tränsa, förra gången när jag skulle rida honom så gick det jätte snabbt att tränsa, men inte idag.. slutade med att ida fick hjälpa mig x')
.
Han var ganska jobbig i ridningen, eller när vi skulle trava på volterna och galoppera där, men annars när vi gjorde alla övningar eller övningen var han skit fin, när vi fick rida utan stigbyglar också, gick mycket bättre än jag trott! Träna magmusklerna ;)
Kl. 8 blir det att träna FNA med mamma och pappa. Bara torsdagar jag hinner de. Länge sedan sist, aja skitbra träning satt :)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: