Historian om..

Roligt att vi hade prov på so:n idag, utan att vi visste om de. Vi skulle ha prov på massa saker som vi haft genomgångar på, men eftersom jag knappt lär mig nått på genomgångarna så gick det inte så bra på provet heller. Kunde lite saker.. kanske blir godkänd x)
.
På ridningen idag så blev de till att rida glampi. Inte barbacka heller. Gick ganska så bra, men hatar hästen ibland för han springer 4 meter innanför spåret..
Jag och frida kom på en bra historia, eller frida sa typ allt men jag sa personerna och djuren. Hahah den ägde sönder XD Nästa måndag ska vi fortsätta på den (y) Olof palme (eller vad han heter) var en utav huvudpersonerna, och det slutade med att jag och frida sa de till varann hela tiden :D
.
Nu ska jag plugga lite, tjoho

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: