Städa städa

Jag tror de räcker med träning för min del idag >.>

Städade hela teddys bur + att jag städade hela altanen, och då menar jag heeela altanen. För att man ska komma till skogen där jag slänger allt grejs från teddys bur måste man först gå till framsidan eftersom hon står på baksidan. Sedan krockla sig över en snöhög, över en väg sedan är man i skogen. Bra motion att gå fram och tillbaka där flera gånger. Teddy följde med tre gånger, men det blev så varmt för henne så hon fick stanna kvar på baksidan, knöt fast henne i kopplet ifallatt ;) Gick själv två eller tre gånger. Brukar bara behövas två gånger eller så men skulle slänga allt hö också. (hinken blir fylld ganska lätt :P)

Mattan som teddys bur står på hade väldigt mycket hö och pellets på sig. Så jag ropade på pappa, men mamma kom såklart, frågade om hon kunde hjälpa mig att flytta buren, men hon tyckte vi kunte vänta tills att vi ska flytta ut henne senare. Så jag fick flytta buren själv. Den väger ju lite faktiskt. När jag skulle ta mattan som är ganska tung så snubblade jag i trappen och ramlade ner i taggbusken. Hahah klantigt kanske? XD Gjorde inte ont eller så, men man fastnar ju i alla taggar x)

Lyckades tillslut göra ren hela altanen. Duktig tjej :)
Fotade lite så ni kan väl få ett smakprov kanske. Måste redigera/förminska resten nu.




Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: