Nästan klar!

Mys-att-göra-lista (söndag/måndag/tisdag)

  • Gå ut med Teddy alla tre dagarna (Söndag, Måndag,Tisdag)
  • Packa kläder (enligt mamma och pappa, lite kläder, enligt mig mycket kläder) blev inge mycket alls :(
  • Fixa massa tidsinställda inlägg, då jag inte kommer ha internet på ca 5 dagar.
  • Städa rummet lite kanske.
  • Gö ren hela teddys bur. Jobbigt läge.
  • Ladda mobilen
  • Fixa mycket mer musik och lägga in på mobilen.
  • Fixa någon film till mobilen
  • Byta sängkläder
  • Rensa mobilen på gamla låtar och dåliga låtar

Ja nu är det inte mycket saker kvar. Ladda mobilen och gå ut med teddy imorgon. Ska vara med jenniefer en liten stund innan vi åker också.
Nä nu måte jag ta på mig en annan tröja för snart ska jag åka till farmor och farfar, sedan blir det ridaa :)


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: