Fint sår (Y)

Spelade tennis på idrotten idag. Haha, jag och rebbe var ett lag och vi ägde (Y) Mötte massa olika, gick väl lite sisådär men vi kunde ju inte reglerna så de va lite svårt att veta om vi vann eller förlorade, men vi vann minst 1 iaf ;)
Var ju jätte bra musik i bakgrunden också XD
.
På slöjden så gjorde jag klar teddys koppel eller selen. Den blev skitful, spännena var helt cp. Tar kort på den någon gång sen.
.
Spanskan gick fort. Kanske för att vi inte gjorde så mycket, haha jag och rebbe pratade mest med erik x)
.
Fick skjutsa hem emma på cykeln. Då jag inte har pakethållare är det ganska jobbigt x) Tog typ 20 min att komma hem (Y) Emma lyckades också riva mig på kinden, snyggt det är nu då!
Köttsår, går inte ta bort de röda heller (y)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: