Ny kamera och andra saker = fattig chej

Hejsan :D

Idag gick vi upp klockan 8 typ. Jag, mamma, pappa, kim, marianne, henke och daniel drog till denny's och åt frukost. Det var lätt godare än förra året, eller pannkakorna, men de var för att förra året tog jag fullkorn troja.. Det var väl gott men jädra mycket mat..

Efter denny's åkte vi till best buy och där fick jag med mig en ny undervattens kamera.


Det var samma batteri som till den gamla kameran så då har jag två stycken (y)

Fick också med mig en ny kameraväska till systemkameran, en ganska stor, får plats kamera huset+objektiv och två andra objektiv om inte mer..
Köpte också ett nytt minneskort.

Sedan åkte vi till ross och där kollades det förfullt på underkläder. Mamma plockade massa till mig, jag hittade bara en själv och det var bara den jag köpte :P

När vi kom hem tog jag kort med kameran.
Runt 1 kanske åkte vi till de andra. Där badade vi och hade kul. Tog också kort där :)

Efter midda åkte vi till en outlet. Köpte ett par jeans (äntligen åkte vi på den outleten där det fanns min storlek). Köpte också en tjocktröja, en cardigan och en t-shirt. Var nära att jag köpte allt i blått, men t-shirten blev grön :P
Kläderna betalade mamma och pappa (tror jag) så de var/är kanske bra :D

Nu har vi nyss kommit hem och jag känner mig hungrig. Kanske ska ta och äta något och lägga sig sedan (:

Hejdå :)

sorry för inge bilder, men jag har inte haft tid/ork att lägga in bilder, kommer väl kanske imorgon eller nått :)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: