Teddy busen....

Idag har teddy fått en ute dag eller något liknande. Hon har varit ute sedan 4 och tog in henne halv 8. Först hoppade jag lite med henne och fotade. Hon var duktig. Hon fick hoppa i buren också, men de gick inte så direkt bra, men hon hoppade det högsta iaf (:

.

Gick ut lite senare och då skulle jag ta på henne kopplet men hon lyckades rymma. Haha ovanligt ;) Men det brukar inte vara så farligt, hon brukar bara gömma sig i buskarna,  men hon gick igenom buskarna och hon blev väldigt uppjagad. Hon sprang till andra sidan gården där vägen går, och då får inte jag alls panik fast jag vet att hon inte skulle springa ut där men man vet ju inte vad hon kan hitta på. Det blev ganska många varv runt ett träd innan jag fick tag i henne.

.

Lägger upp bilderna snart :)

Snyggis :D

 


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: