Trött tjej XD

Då har man sovit första natten i sängen hemma. Haha, min kväll igår var ganska sjuk xD
.
Försökte kolla på massa program på svtplay men somnade typ hela tiden på slutet.
Sedan vaknar jag utav att jag står uppe vid veine och guns ute "hall" precis utanför dörren, där står jag och pratar med pappa som är nere, han undrar vad jag håller på med, jag ba jag ska lägga mig! XD Och sedan sa jag att jag skulle hämta sängkläderna hos veine och gun. Haha trött tjej kanske? XD Tur att jag inte gick in till dom iaf x)
.
Idag sa pappa att jag hade gått med en wallmart plastpåse i handen (med mina rosa h&m skor i som jag fick när jag fyllde år) upp för trappen. Haha jag kan bara föreställa mig en bild på mig när jag går där i trappen XD
.
Sov till 11 idag vaknade av kim och marianne för de skulle kolla om bilderna vad färdikopierad. Hade stoppat in kims hårdisk usb sladd i fel uttag, eller de jag har på min musmatta. Så det var därför det tog 100 år att kopiera över bilder. Har haft datorn på inatt för att det tog så lång tid..
Pappa berättade idag vad som var fel. Men marianne fick med ett minneskort med 700bilder på som jag inte hann lägga över på hårddisken.
.
Idag ska jag mysa med teddy och fota massa. Inte så mycket datasittande hoppas jag! Bilder från new york har ju marianne på minneskortet just nu, har några new york bilder. Men det är 1000 bilder ungefär tillsammans. Kommer ladda upp några bara då de flesta är likadana..

Kommentarer
rebbe

öm my. du kanske borde låsa dörren på nätterna så du inte går ut och lägger dig på vägen nästa gång;) jag kan också föreställa mig dig med en påse i handen i trappan.. inte vackert.. :P

Tid: 18:05:13
Datum: 2011-05-07
Hemsida: http://rebbepettersson.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: