Varför ska jag alltid ramla!?

Sorry för dålig uppdatering, men har inte haft tid/ork..
.
Igår på träningen gick de faktiskt bra. Kuligt var de :)
.
Idag var de pissväder, jag och rebbe skulle kanske följa med rebbes pappa till deras stuga, men det blev ju sämst väder så vi stannade hemma, och såklart för att vi inte skulle åka blev de bättre väder, inte bra men tillräckligt bra...
Jag och rebbe gick då ut till skogen för vi skulle fota. Jag tar med stativet, det pajja när vi kommer en liten bit. Så jag ska springa och lämna de hemma. Jag kommer 2 meter sedan snubblar jag på en sten (ovanligt) och gör en kullebytta ner för backen. Kul att det var 10000 myror på stigen också. Jag fick hur mycke pissmyror på mig som helst. Skriker och skakar av mig allt och usch vad äckligt och hemskt :(
Går hem, och jag står och skakar mina kläder och håret... skakade av mig jätte många myror från håret i skogen o:
.
Sedan går vi tillbaka till skogen och såfort man kommit en bit så försvinner myrorna. Det var bra! Vi gick lite hit och dit och fotade. Fick nog några bra bilder :)
.
Sedan cyklade vi ner till stranden och fikade våra vaniljmunkar och lokorna vi hade köpt efter skolan ;) Fotade lite där nere och rebbe dansade fint! När vi skulle filma när vi dansade så kom det en turk som gick fram och tillbaka på vägen.. Han glodde jätte mycket. När vi var väldigt långt bort från cyklarna så börjar hon gå mot stranden, jag typ skyndar mig till cyklarna och rebbe hämtar sin väska. Då stod han och glodde på oss jätte mycket så jag hämtade min väska och sedan cyklade vi iväg. Han var läskig o:
.
Var också ute med teddy länge :) Hon hade stressproblem idag igen... Måste ta de jävligt lungt med henne nu... Men bara vi får ett långt koppel kommer allt bli bra :)
.
Kul att det nyss kom en myra krypandes över dataskärmen. Panik.se! Kommer jag äns kunna sova inatt!?
.
Nej, usch!
Bilder får ni någon annan gång, haha vad lat jag börjar bli att kolla igenom bilder och så. Men det är roligare att vara ute, träna, rida och vara med kompisar istället för att sitta här i 1000år och ladda upp bilder...

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: